.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز چهارشنبه

يكي از علماي صاحب قلم و صاحب تاليف قم با ارسال نامه اي به روزنامه جمهوري اسلامي و ارسال تعدادي كتاب كه در سالهاي اخير به چاپ رسيده و در آنها مطالبي در زمينه ايمان آوردن و اظهار محبت حيوانات و نباتات و جمادات نسبت به اهل بيت عليهم السلام نوشته شده ابراز نگراني كرده است .
وي در اين نامه از اينكه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به چنين كتاب هائي مجوز انتشار داده خواستار تجديدنظر در بخش مربوط به بررسي كنندگان كتاب در اين وزارت شد. چندي قبل نيز مجوز چاپ دوم كتاب « مكتب در روند تكامل » كه در آن عصمت ائمه عليهم السلام و وجود امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف با زيركي زير سئوال رفته است عليرغم تذكرهائي كه داده شد توسط وزارت ارشاد صادر گرديد و كتاب ياد شده براي بار دوم منتشر شد!

خبرگزاري فارس هم طرفدار حضور زنان در ورزشگاه هاي مردان شده است ! اين خبرگزاري در خبرهائي كه ديروز از تمرين باشگاه پيروزي با سرمربي خارجي جديدش داد چند بار به حضور تعدادي از زنان براي تماشاي اين تمرين ها باآب و تاب اشاره كرد و در آخرين مورد نوشت : « حدود 30 خانم از پشت نرده هاي مجموعه ورزشي خيريه عمل تمرين پرسپوليس را زير نظر داشتند . آنها نيز به تشويق بازيكنان و كادر فني پرداختند » . خبرگزاري فارس با آنكه وابسته به يك نهاد انقلابي است و از حاميان دولت اصولگراست معلوم نيست اولا چرا طرفدار استخدام سرمربي خارجي است ثانيا چرا بجاي عنوان « پيروزي » « پرسپوليس » را بكار مي برد و ثالثا با آنكه مراجع معظم تقليد حضور زنان در ورزشگاه هاي مردان را حرام اعلام كرده اند چرا حامي حضور زنان در اين ورزشگاه ها شده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.